Det drar ihop sig!


Ja det drar ihop sig för resan och jag lider av sjuk resefeber, kan inte fatta att det ska vara så nervöst. Trots alla de resor som jag gjort de senaste åren blir resefebern bara ännu värre. Det startar även tidigare och tidigare, redan för ett par veckor sedan började jag känna av det välbekanta nervpirret och så accelererar det sakta men säkert. Nu är det inte många dagar kvar och jag försöker fokusera på att knyta ihop säcken med allt som måste vara klart innan avresa. Många bokningar är gjorda och i stort är allt klart, men den där känslan, är allt med? Stämmer alla datum? Ja usch, pirr, pirr, men som någon frågade mig, vad är det värsta som kan hända, så har jag egentligen inget svar alls på det. Jo, jo mycket kan väl förstås hända, men det vill jag inte tänka på nu, då blir resefebern ju bara ännu värre.


Nåväl, detta inlägg var lite som ett test för att se om tekniken fungerar och ja det känns skönt att få skriva av sig lite också. Jag hoppas på bra internet när vi är på Fiji, och jag delar inläggen via USA-bloggen.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Livet i kappsäck

Roadtrip: Las Vegas till Laguna Beach Los Angeles

Roadtrip: Seattle till Las Vegas