New York!
 
Äntligen har jag bokat hotell i New York. Det var inte alls så lätt och billigt som jag trott, det finns så många att välja på och vilket ska man välja? Dyrt har det visat sig och är man lite hotellkräsen som jag blir det förstås ännu svårare. Nåväl efter många timmars spaning på booking.com hittade jag detta hotell som jag tror kan bli bra. Park Lane Hotell strax söder om Central Park med närhet till allt på Manhattan. Dyrt, dyrt & dyrt kan man sammanfatta alla hotellbokningar jag gjort i USA. Inte alls så billigt som jag trott eller hört, men att just New York är dyrare än andra ställen är lätt att förstå, då det är ett av de absolut populäraste resemålen alltid. Vi kommer bara göra en snabbvisit i New York med tre nätter innan vi letar rätt på hyrbilen och kör mot Washington!
 

Bild lånad från Park Lane Hotel.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Livet i kappsäck

Roadtrip: Las Vegas till Laguna Beach Los Angeles

Roadtrip: Seattle till Las Vegas